duminică, 4 ianuarie 2009

Incearca! (interzis retrograzilor!)

Cu gandul la cele scrise ieri, am mai citit cate ceva, si am inteles ca efectul s-ar datora telinei.Printre alte actiuni, telina ar fi stimulenta a suprarenalelor, antireumatismala,tonica nervoasa si generala, cat si drenatoare pulmonara si hepatica. Informatia mi-a convenit, mai ales ca, dupa dr. Henry Bieler, in cartea sa Alimentele miracolul vindecarii, atata timp cat ficatul isi indeplineste functiile, fluxul sanguin ramane pur(p.53).Daca ficatul ar putea sa mentina puritatea fluxului sangvin,filtrand otravurile nocive, omul ar trai vesnic, cu exceptia unor accidente fizice(p.50). Se spune ca japonezii,pentru cazurile grave de reumatism, consuma zilnic,cel putin cate o luna, exclusiv telina, sub toate formele. Cnsider ca nu am gresi cu nimic, daca zilnic, am consuma si noi, cate o telina de marime potrivita.Eu, deja, o fac. Incercati si voi, si transmiteti-mi va rog,rezultatele. Cu bine, ne auzim maine!

Niciun comentariu: