sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Incearca! (interzis retrograzilor!)

Citind ca in morcovi, ceapa si telina se afla substante biochimice, absolut benefice omului, am hotarat sa verific prin mine, valoarea de adevar a afirmatiei. De cateva zile, fierb in abur morcovi, ceapa si cate o telina, pe care le consum la micul dejun; cu un sos facut din ulei de masline aromatizat( cu ghimbir, cimbru si piper negru macinat),pasta de rosii si otet de mere.Proportia in linguri: 4/4/1. Legumele, pasate si amestecate co sosul, au un gust placut, dulce acrisor; le-am consumat la micul dejun, ca fel de baza. N-am renuntat la felurile de mancare obisnuite de Sarbatori.
Rezultatul: durerile articulare si musculare matinale au disparut si s-a instaurat o senzatie de limpezime a mintii, de buna dispozitie, o lejeritate in miscari, de care m-am minunat. Pur si simplu, nu-mi simt corpul; si nu este putin lucru, sa te simti cel de altadata. Ca o confirmare,in conditiile unei raceli puternice si o noapte nedormita, din cauza tusei puternice, prospetimea mintii si vigoarea miscarilor au ramas intacte.Azi,4.01.2009,dupa revelatie.

Niciun comentariu: