miercuri, 4 februarie 2009

Scrisori pentru Geta

Geta este sora mea . O existenta cu totul speciala, prin natura ei, harazita pe nedrept sa indure vicisitudinile unei vieti ingrate fata de nobletea ei sufleteasca.Am cunoscut-o ca o fiinta aparte, abia cand mi-am dat seama cat de bine semanam in lipsurile si parte din slabiciunile noastre. Ma gandesc de ceva timp, sa incep aceasta corespondenta, pretext spre a rememora o copilarie fericita in deplinatatea ei sufleteasca. Intre mine si Geta sunt cinci ani si o sora,Marcela.Nu voi urma cronologia desfasurarii vietilor noastre. Ma voi limita la capriciile memoriei mele, completata sau corectata de impresiunile lasate in sufletele noastre de peripetiile mai mult sau mai putin hotaratoare. Am inceput asta seara corespondenta cu tine, sa-mi fortez singur mana la a incepe o activitate de care nu sunt in stare, daca nu ma impinge cineva de la spate. Ma refer la scris, si nu numai! Chiar acum, ma dovedesc la fel de neputincios; nu reusesc,desi mi-am propus, mi-am zis eu cu toata insistenta si impresia ca asa va fi, sa nu mai deschid calculatorul, sa vad daca am primit vreun mail, pe care mi-l doresc, dar despre care sunt sigur ca nu va veni.Spusele mele, par o aberatie, un delir: sa-l auzi ca nu vrea, si totusi, sa-l vezi cautand infrigurat,ceea ce stie ca nu va primi ; chiar impotriva propriei fiinte,a propriei trairi.Foarte ineresanta aceasta faptura slaba, care totusi nu vrea sa piarda iluzia de a nu se fi inselat, speranta de a nu se fi nelinistit zadarnic. Spre exemplu, chiar acum, am sa intrerup, sa mai fac o verificare; sa vad, m-a invrednicit cu un raspuns, nu? Nu! Si ciuda ma-nboldeste impotriva-mi.Dar stii ceva, ca sa gusti concret farmecul ciudat al spuselor mele (as spune framantarilor,dar nu vreau sa cad in patetism) , voi copia si-ti voi transmite in urmatoarea scrisoare, continutul e-mail-urilor, care au dus la nerabdarea-mi de mai sus. Sper ca va fi interesant, si nu-ti va displace diversitatea intensa a capriciilor sufletului care nu vrea sa se incadreze in timp normal. Deocamdata, te pup si multa sanatate!

Niciun comentariu: