luni, 23 februarie 2009

marketing- inteligent!

La emisiunea VIP a lui Cristian Brancu, participa uneori si sotia acestuia Oana Turcu, sa-l ajute, cu destul succes. Problema este alta: din cate stiu, in orice emisiune se tem ca dracul de tamaie sa pronunte nume, cuvinte sau altceva, ce ar putea sugera aspectul de publicitate. Cei doi, mai ales ea,au transformat foarte abil momentul dat, intr-un prilej de a-si face reclama produselor cosmetice, folosind daruirea de seturi de asemenea produse, participantilor la emisiunea respectiva.Mai ales in cea de ieri, duminica 23 februarie crt., protagonista , glumind, a mai facut un pas, simuland o lectie de masaj, pe chelia lui Lupu Rednic, in ipostaza prezentei sotiei acestuia, Cornelia Rednic. Publicitate? Duplicitate? CNA-ul ce pazeste? Unde-i lege, nu-i tocmeala! stiu eu. Si asta, la Antena 2, unde Mihai Gadea, director, face, in emisiunea Sinteza zilei caz de incalcarea legilor de catre oficialitati/politicieni? Dar, patronul Voiculescu ce pazeste? Senatul nu este un for legislativ? Sau daca se poate sa incalcam legea prin omisiune (cum zice proverbul: hotul neprins e negustor cinstit?), s-o facem cu divertisment,pentru rating! Gresesc? Ma poate lamuri cineva?

Niciun comentariu: