duminică, 1 februarie 2009

Reactie ferma. Nu suport "tampitii de gloata"

Tampitii de gloata, dupa mine, sunt retardatii influentabili cu propaganda anticomunista. Nu ma prapadesc dupa comunisti, dar ma oftic rau de tot cand imi vad semenii idioti, manipulati de propaganda electorala revansarda. Ma intreb disperat: oare chiar asa de tampiti sa fi esit de sub comunism?
Concret,pe un blog destul de civilizat, motiv pt care-mi place sa si postez uneori,un asemenea rebut comunist, profitand de invitatia de a comenta, a trantit o tampenie cat si el,erijandu-se in sperietoare de varcolaci de pe luna.Desi scapar in sinea mea la asemenea mostre care-mi jignesc demnitatea,m-am stapanit si civilizat, l-am invitat sa nu proliferam violenta, fie si mocnita verbal. Reactia lui a fost turbata. Am inteles ca am de-a face cu un dezaxat de nr."9" .I-am replicat,cu menajamente, ca la un caz grav.Zadarnic! Turbat ca i se respinge, vezi Doamne,obolul profilactic subliminal, fata de comunism, a reactionat ca o toapa de pe centura, cocotata in cabina inalta a unui camionagiu statut, dupa multele ore departe de casa.Bucuros de reactie, s-a vazut ca s-a basicat rau de tot, vorba lui G Becali,am gasit resursele sa ma abtin, fie si pt a nu transforma blogul respectiv, intr-un maidan.Am trantit insa, o injuratura suculenta, adresata bestiei. Si m-am intrebat: oare de unde ni se trage ca avem asemenea specimene. De la comunisti,mi-am zis ca le-a obligat mamele sa nu-i avorteze. Si de la Dzeu, ca nu ne-a scapat de Ceausescu, mai devreme. Dar n-am mai injurat!M-am multumit cu talpa pusa individului. O fi priceput ceva in nebunia lui?

Niciun comentariu: