duminică, 9 noiembrie 2008

Ganduri peste zi. LaLOKA

Aparitie fantomatica, in timpul unui blog-duel; fler, sensibilitate,
stil lapidar. Disparitie asemenea, regretabila! Oare cum arata:
-mica, vioaie, zglobie ca o pasare colibri?
-potrivita, grava si meditativa ca un sfinx?
- eclatanta ca un graunte de uraniu?
- incitanta ca un jet de feromoni?
- de toate, cum trebuie?
Dupa perceptia vibratila, simt ca are ceva aparte.
Sa fie oare "nebunie la prima vedere?"
A nu se gandi masculinist! (sic! ).Universul este
un ocean de vibratii, iar noi, noi, ce suntem ?
Nostalgic ( 09.11.08)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Adauga acolo..surprinsa..wow!!!
Nu credeam ca te-a impresionat atat de mult stilul meu...incat sa scrii un articol care sa-mi poarte numele(fie el si de lume virtuala)..si am zis doar cuvinte.
Multumesc,stimabile!

Solitaire spunea...

LaLoKA,
Putin timp in urma, am citit in zodiac, pe Yahoo,ca voi fi contactat de o persoana, pe care-mi doresc sa o cunosc! Tu sa fii? Firea ta traieste clipa emotiilor placute? O face intens? Ai sa razi, dar stilul tau, efectiv, mi-a impus.Daca ai fost surprinsa, esti o straina de tine insati!(precizez, de forta ei launtrica). Si Arghezi a spus doar cuvinte. Dar,Cuvinte potrivite.Mai astept fiorii aurei tale!Inevitabilo!