joi, 19 martie 2009

Oana 2

Multumesc pt raspunsul la varsta; ma faci sa cred ca am fler in cunoasterea valorii sufletesti; fara nicio complezenta. Dar ,facta non verba, ce-i suflet, ramane in suflet fara multe trimiteri redundante. Voiam, dupa cum ti-am spus cand ti-am cerut mailul, ca alaturi de tine, sa incep o viata noua, sa scap de tirania mintii, sa intru sub auspiciile prezentului, sa devin liber, chiar si de dependenta de tine, (in sensul ca sa fim liberi, alaturi, unul de altul, ca o pereche de pasari, in inaltul cerului-“un nivel superior de constiinta,dincolo de minte,unde toate lucrurile care conteaza cu adevarat-frumusetea,dragostea, creativitatea, bucuria, pacea interioara, izvorasc intr-adevar” Practic, un fel de iluminare, clipa de clipa, separat, unul langa altul! Citind aceste cuvinte, exaltate,parca, vei spune clatinand compatimitor capul:”bietul Onu, oare eu sunt cauza ratacirii lui?” Parte din cuvine, nu-mi apartin, sunt trairi ale autorului cartii Puterea prezentului, al carei miraj, s-a suprapus peste cunoasterea noastra,a ta, mai precis, in
genul “orei astrale”a unei perechi incredibile. Asta-i ideea! Institutul de cercetare, ma gandesc sa fie blogul meu, “al nostru”, de fapt; materialul experimental, noi insine, pe baza unui protocol de cercetare, al nostru. Succint, aceasta ar fi ideea, rezolvabila intr-un laborator virtual! Iti amintesti ce frumos imi prezentai ieri, ca sa ma linistesti, acest lacas de cunoastere amuzant-relaxanta.? Onu,18.03.09

Niciun comentariu: